måndag 7 september 2009

Vad e det som händer????

Halloj!!
Idag e en sådan dag som man bara skulle villa ligga hemma i soffan med en kopp te och en bra film att titta på känner jag.
Jag e så tusans trött, känns som man inte fått sömn på typ hundra år.
Och imorgon e det dags att få min mina provsvar från sjukhuset, hoppas att dom har hittat något nu att man slipper vänta i 2 år till suck!
Nåja nu är arbetsdagen slut och jag och T ska gå på en promenad och stilla nerverna lite........fyyy vad irriterad man kan bli ibland blääääääää säger jag bara.
Tjingeling!!!

Inga kommentarer:


min blivande tatuering =)!!!!

fasters älsklingar =)!!!!

Linda G =)!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Tesa

Linda G

Camilla Jäkälä

Mitt gudbarn William !!!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Fia.S och jag!!!!

Danne S

Linda Lag

Lina Ö och lilla Oliwer

Jag och Anette

Linda, Tobbe och Cicci !!!!

Rossi

Tessi, Madde och Cecci

tessi och Madde

Cecci

Fredrik K

Tomas A

Jag, Tesa och Mathilda

Tesa och jag!!!

Tobbe och Linda G

Mathilda och David

Mathilda och jag!!!

tesa och jag!!!

Jag och Christoffer

mina älskade föräldrar =)!!!!

Tesa

Mathilda!!

Tesa

Linda

Tesa och Camilla

Linda J

Camilla

Carina S

Tomas och Linda Lag

Linda G och jag

Jag och Tesa

Mathilda

Alexandra G min kusse !!!

Jag och Tomas A

Åsa J

Camilla J med lilla Kiara i magen !!

T: Bojnäs

Melle !!!