tisdag 22 september 2009

Pärlan min !!!!!

Halloj!
ÄNTLIGEN så har jag fått den bil som jag skulle velat ha hur länge som helst, en mazda 6 kombi -07. Jag ska sätta upp lite bilder på den sedan så får ni se pärlan =)!!!!
Den e helt underbara att köra och så e den ju snygg oxå =).
Min sambo så skulle bums köra den och han skulle låna den på hockeyträningen för att jag hade bättre bagage utrymme än vad hans bilar hade, jag bara nä jag vill köra nu när jag precis har fått bilen.
Då blir har skiiitsur och grinig, ja vad ska man säga karlar ha ha. Då när han köpte sin bil så då skulle inte jag få köra alls heller, men då sa han att ingen får köra den bilen för den e så speciell, mendan min bil som jag älskar inte e så speciell hmmmm, men tänk om den e det för mig då........
Nåja han får klara sig, för nu är det jag som ska körra den =).
I helgen så hade vi tjejfest hos T, det var jätteroligt, gudars vad dricka det gick ner för oss alla tror jag ha ha ha, ja man var ganska trött dagen efter vill jag lova, men roligt vra det.
Jag tyckte det var massor med konstiga människor på arken i lördags, skumma typer som man aldrig har sett förrut och som beter sig underligt på många sätt.
Nåja jag hade iallafall en snäll sambo den kvällen för han kom och hämtade mig till arken helt frivilligt =), det får han ett plus i kanten av.
Nåja nu är man på jobb och har full rulle, sedan e det 8 års kalas som gäller =).
Tjingeling!!!

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Håll i bilen din Emma! För faaan.. Böle sku ha ett kok stryk om dan så sku jag må bra! :D

(SKÄMT!!)

Tesa sa...

Hihihi! klart det är du som ska köra Din nya bil! Han är nog bara avis.. :P


min blivande tatuering =)!!!!

fasters älsklingar =)!!!!

Linda G =)!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Tesa

Linda G

Camilla Jäkälä

Mitt gudbarn William !!!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Fia.S och jag!!!!

Danne S

Linda Lag

Lina Ö och lilla Oliwer

Jag och Anette

Linda, Tobbe och Cicci !!!!

Rossi

Tessi, Madde och Cecci

tessi och Madde

Cecci

Fredrik K

Tomas A

Jag, Tesa och Mathilda

Tesa och jag!!!

Tobbe och Linda G

Mathilda och David

Mathilda och jag!!!

tesa och jag!!!

Jag och Christoffer

mina älskade föräldrar =)!!!!

Tesa

Mathilda!!

Tesa

Linda

Tesa och Camilla

Linda J

Camilla

Carina S

Tomas och Linda Lag

Linda G och jag

Jag och Tesa

Mathilda

Alexandra G min kusse !!!

Jag och Tomas A

Åsa J

Camilla J med lilla Kiara i magen !!

T: Bojnäs

Melle !!!