tisdag 1 februari 2011

Träning , träning och åter träning!!

Träning, ja det e något som min vardag ska bestå av minst 3 gånger i veckan nu i resten av mitt liv. men det e ju en bra sak, och det gör ju faktiskt att jag kommer bli piggare, friskare och må så mycket bättre.
Så det e så man måste tänka, och inte göra som jag gjort förut, hitta på ursäkter för allt som heter träning och motion =S. Nåja mitt nya liv ska bli det bästa liv jag haft och det kommer att gå superbra bara -25-30 kg på 6 månader ska jag försöka uppnå , det ni ;).
Nu har jag i alla fall bokat in 3 träningspass i veckan och sedan blir det vardagspromenader med hunden.
Maten är oxå ändrad , det är dock en pers att komma på och få ihop allting, men allt går bara man vill.
Slut prat om träning, då kommer alla att tröttna på mig så småningom =).
imorgon ska jag till sjukhuset förhoppningsvis för den sista gången på braaaaaa länge. Då hoppas jag oxå att jag blir av med mitt kortison att man kan leva ett normalt liv, och att man kanske får lite lättare med saker och ting igen =).
Jag har nu gåttt på sjukhuset i ca:4 ½ år nu, så det känns som det räcker till.
Men tydligen e det något våran familj e drabbade av =(. Men jag har kanske hittat en jättebra alternativ klinik i USA till in mamma och bror , dom jobbar både med leukemi och MS, och har fått jättebra resultat.
Så nu tänker jag skicka iväg dom dit, och hoppas att min familj får vara frisk och leva ett värdefullt och lyckligt liv.
Nu händer det grejer ska ni se ;) tjingeling!!

Inga kommentarer:


min blivande tatuering =)!!!!

fasters älsklingar =)!!!!

Linda G =)!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Tesa

Linda G

Camilla Jäkälä

Mitt gudbarn William !!!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Fia.S och jag!!!!

Danne S

Linda Lag

Lina Ö och lilla Oliwer

Jag och Anette

Linda, Tobbe och Cicci !!!!

Rossi

Tessi, Madde och Cecci

tessi och Madde

Cecci

Fredrik K

Tomas A

Jag, Tesa och Mathilda

Tesa och jag!!!

Tobbe och Linda G

Mathilda och David

Mathilda och jag!!!

tesa och jag!!!

Jag och Christoffer

mina älskade föräldrar =)!!!!

Tesa

Mathilda!!

Tesa

Linda

Tesa och Camilla

Linda J

Camilla

Carina S

Tomas och Linda Lag

Linda G och jag

Jag och Tesa

Mathilda

Alexandra G min kusse !!!

Jag och Tomas A

Åsa J

Camilla J med lilla Kiara i magen !!

T: Bojnäs

Melle !!!