tisdag 22 februari 2011

Snart Dags!!!

Hej hopp!
 Nu börjar det närma sig helgen som jag väntat på hur länge som helst, nämligen sak jag och min älskling, hans syster och karl fara till Stockholm och bo på hotell hela helgen, fara till Wallmans och sedan se på hocky Djurgården- Luleå ska bli så sjukt roligt =).
Ja många födelsedagar är det oxå på kommande nu i mars,  jisses det är ett shå att komma ihåg alla.
men det e ju tur att jag tycker om att gå på kalas då =).
sedan händer det ju en massa saker förrutom det, jag skulle så villa kunna hjälpa alla mina vänner som känner sig nere och har det jobbigt just nu, men jag vet inte hur. Den värsta känslan är att man inte vet vad man kan göra=(.
men det löser sig nog säkert, det gör det alltid.
 Jag vill bara skänka en extra tanke till alla mina vänner som kämpar och får bara skit tillbaka <3.
Skulle jag bara kunna så skulle jag inte tveka att hjälpa till!
så måste jag bara säga på tal om ingenting, fanken vad bra låtar dom har spelat på soft fm idag ha ha ha, jag och J har typ hela dagen vad bra, vad bra , vad bra hela tiden =)!
Nu spelas: Love will keep us alive =) så sjukt bra låt =)!
Ikväll ska jag och J på grundkurs i styrketräning, sedan ska ni få se på biffar ha ha ha ;), Hoppas det blir kul.
Sedan efter det blir det nog att hoppa på löpbandet ett tag och träna lite kondition.
Äntligen börjar man tycka det e kul med träning, jag som aldrig någonsin har gillat att röra på mig något extra , sådär ser man hur det kan gå mitt i allt =).
Nå Håll huvudet högst så går allt bra kram Tjingeling !!!!

Inga kommentarer:


min blivande tatuering =)!!!!

fasters älsklingar =)!!!!

Linda G =)!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Tesa

Linda G

Camilla Jäkälä

Mitt gudbarn William !!!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Fia.S och jag!!!!

Danne S

Linda Lag

Lina Ö och lilla Oliwer

Jag och Anette

Linda, Tobbe och Cicci !!!!

Rossi

Tessi, Madde och Cecci

tessi och Madde

Cecci

Fredrik K

Tomas A

Jag, Tesa och Mathilda

Tesa och jag!!!

Tobbe och Linda G

Mathilda och David

Mathilda och jag!!!

tesa och jag!!!

Jag och Christoffer

mina älskade föräldrar =)!!!!

Tesa

Mathilda!!

Tesa

Linda

Tesa och Camilla

Linda J

Camilla

Carina S

Tomas och Linda Lag

Linda G och jag

Jag och Tesa

Mathilda

Alexandra G min kusse !!!

Jag och Tomas A

Åsa J

Camilla J med lilla Kiara i magen !!

T: Bojnäs

Melle !!!