torsdag 3 september 2009

En vanlig sensommardag !!

Hej!
Ja nu är det väl min tur att börja blogga oxå =).
Alla bara pratar om sina bloggar hit och dit så jag måste väl följa trenden jag oxn nu då.
Ja Idag är det en lång arbetsdag men ett par av mina bästa vänner är på intågande och göra något roligt med sitt hår, SÅ ROLIGT!!!!!!
Det roligaste som finns i mitt jobb som frísör är att få göra en total makeover på någon, och att man har fria händer=).
Sedan ska jag ut och gå med en kär vän till mig , så denna dag kommer att bli lång men bra får jag hoppas.
Tjingeling!!!!!

3 kommentarer:

Matilda sa...

Ja lite make over blev det ju hos mig. Även om det inte blev mörk. Ännu. =)
Fick lite tuppjuck när jag kom hem. Det var ju så himla ovant. Men nu börjar jag vänja mig. Och trivs.
Så tack söta vän!

Tesa sa...

Välkommen till blogg världen! ;) Ja vet inte om det blev total makeover men snygg blev jag iaf! Vi hann ju inte med promenade dock, blev ju lite sent. Men det tar vi nån annan dag! kram

Emma sa...

Mathilda: Ja makeover på ett skonsamt sätt =), Vad bra att du börjar vänja dig!!
Tesa:Tack tack..... Ja det vart jättefint, ja vi får ta promenaden en annan dag.


min blivande tatuering =)!!!!

fasters älsklingar =)!!!!

Linda G =)!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Tesa

Linda G

Camilla Jäkälä

Mitt gudbarn William !!!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Fia.S och jag!!!!

Danne S

Linda Lag

Lina Ö och lilla Oliwer

Jag och Anette

Linda, Tobbe och Cicci !!!!

Rossi

Tessi, Madde och Cecci

tessi och Madde

Cecci

Fredrik K

Tomas A

Jag, Tesa och Mathilda

Tesa och jag!!!

Tobbe och Linda G

Mathilda och David

Mathilda och jag!!!

tesa och jag!!!

Jag och Christoffer

mina älskade föräldrar =)!!!!

Tesa

Mathilda!!

Tesa

Linda

Tesa och Camilla

Linda J

Camilla

Carina S

Tomas och Linda Lag

Linda G och jag

Jag och Tesa

Mathilda

Alexandra G min kusse !!!

Jag och Tomas A

Åsa J

Camilla J med lilla Kiara i magen !!

T: Bojnäs

Melle !!!