torsdag 10 september 2009

underliga liv vi lever ..........

Jo hej jo!!!!
Idag så började min kära dag med en skön promenad med min älskade hund Chicko, tusan vad skönt det va.
Sedan bar det o till sjukhuset en sväng på lite flera prover, som sagt det börjar kännas som sitt andra hem snart, men men sedan har det varit en dag med mycket spännande och roliga kunder och händelser.
Mina föräldrar kom in till mig på salongen, det var jätteroligt för jag har inte sätt dom på jättelänge, så det var roligt.
Min pappa hade tydligen hittat en sådan bil som jag skulle villa köpa nu, och frågade om jag var intreserad, och jag YES vad roligt, så nu hoppas jag på att jag ska snart få köra min nya Mazda 6 farmare -06:a. Tusan vad roligt det skulle va, längtar, längtar sååååååååå, vill nu HELST!!!!!
Nåja jag ska och titta på den själv först och se vad jag tycker om den i verkligheten.
Men hoppas kan man alltid göra =)!!!!
Sedan kom min sambos syster in och visade att hon hade förlovat sig, här händer det grejer vill jag lova ha ha ha, man har inga tråkigt om man heter Emma Andersson heller.
Dom har varit tilsammans i 2½ år nu, men dom e så unga så jag får önska dom all lycka, och hon var superglad =).
Så då är det lite roligt..... alla min sambos syskon e förlovade , men inte vi, vi e dom som e äldst, och varit tilsamman snart i 10 år hmmmmmmm, det måste vara för att vi e så förståndiga eller nåt eller vad säger ni =)????
nå ja hoppas att denna kväll blir lika bra som den varit hittills
Tjingeling!!!

2 kommentarer:

Kika sa...

Hallå tjejen!!Nu har man hittat dig i bloggvärlden oxå..skoj!!:-)Hoppas allt e bra me dig!!Kram.

Emma sa...

Hallojsan!!!!
Jo tack här rullar det på som vanlligt=)!!!!
Hoppas det e bra med er oxå kram!!!


min blivande tatuering =)!!!!

fasters älsklingar =)!!!!

Linda G =)!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Tesa

Linda G

Camilla Jäkälä

Mitt gudbarn William !!!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Fia.S och jag!!!!

Danne S

Linda Lag

Lina Ö och lilla Oliwer

Jag och Anette

Linda, Tobbe och Cicci !!!!

Rossi

Tessi, Madde och Cecci

tessi och Madde

Cecci

Fredrik K

Tomas A

Jag, Tesa och Mathilda

Tesa och jag!!!

Tobbe och Linda G

Mathilda och David

Mathilda och jag!!!

tesa och jag!!!

Jag och Christoffer

mina älskade föräldrar =)!!!!

Tesa

Mathilda!!

Tesa

Linda

Tesa och Camilla

Linda J

Camilla

Carina S

Tomas och Linda Lag

Linda G och jag

Jag och Tesa

Mathilda

Alexandra G min kusse !!!

Jag och Tomas A

Åsa J

Camilla J med lilla Kiara i magen !!

T: Bojnäs

Melle !!!