måndag 14 september 2009

Utmattad eller inte ...,..det e frågan !!!!!!!

Halloj!!!
En lite fråga bara..... hbur kan man känna sig så fruktansvärt utmattad men så pigg ändå????
Jag får ingen rätsida på det iallafall.
Min kropp känns som man bara skulle vara kokt spaghetti eller något, fyyyy hur det känns, tack och lov att man orkar med jobbet iallafall =).
Nåja den här helgen har varit ganska luign och skön för omväxlings skull, det var välbehövligt måste jag säga =).
På fredagen bar det o till mina föräldrar på middag, grillat som man inte ätit på länge, tusan vad gott det var. Min kära sambo var ute och festa och kom hem mitt i natten och väckte upp mig och skulle börja disskutera allt mellan himmel och jord, man e inte så sugen på d när man e yrvaken och knappt vet vad man själv heter. Nåja tillslut så somnade han och jag fick fortsätta min skönhets sömn =).
PÅ lördagen skulle jag ta det lugnt, men måsta börja med att skjutsa min pojkvän på streetrace så det vart inte så lugnt, sedan for jag och träffade L.G och det slutade med att vi for till soltuna och käkade middag ha ha, sedan for vi hem till henne och tittade på tv, så det var nice.
När jag skulle fara hem så måsta jag fara ut till Klippan och hämta min karl som var på kräftskiva. Sedan var det hem och ta det lugnt.
Gårdagen var en yttreligare seg dag, man låg typ hela dagen på soffan och orkade inte göra någit alls, tills M rang och frågade om jag skulle komma över en sväng på kvällen. Så jag tog mig i kragen och for dit.
Kom hem vid 10 så då var det bara myspys i soffan som gällde =).
Tjingeling!!!!

2 kommentarer:

Tesa sa...

Skönt att du haft en lugn helg! För nu på lördag är det kalas igen som gäller :P

Emma sa...

ha ha ha du e rolig du =), Ja troligtvis slutar det väl så =)!!!!!


min blivande tatuering =)!!!!

fasters älsklingar =)!!!!

Linda G =)!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Tesa

Linda G

Camilla Jäkälä

Mitt gudbarn William !!!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Fia.S och jag!!!!

Danne S

Linda Lag

Lina Ö och lilla Oliwer

Jag och Anette

Linda, Tobbe och Cicci !!!!

Rossi

Tessi, Madde och Cecci

tessi och Madde

Cecci

Fredrik K

Tomas A

Jag, Tesa och Mathilda

Tesa och jag!!!

Tobbe och Linda G

Mathilda och David

Mathilda och jag!!!

tesa och jag!!!

Jag och Christoffer

mina älskade föräldrar =)!!!!

Tesa

Mathilda!!

Tesa

Linda

Tesa och Camilla

Linda J

Camilla

Carina S

Tomas och Linda Lag

Linda G och jag

Jag och Tesa

Mathilda

Alexandra G min kusse !!!

Jag och Tomas A

Åsa J

Camilla J med lilla Kiara i magen !!

T: Bojnäs

Melle !!!