tisdag 4 oktober 2011

Mycket på G!!!

Ja i helgen så  Var jag och min älskling, brorr och hans familj till ma & pa och hade talka i pappas stugby. Vart en hel del släp med ris som skulle köras bort =). Men jisses så fint det blev sen =). på kvällen bjöds det på fin middag, och vin, mmmm underbart gott måste jag säga!
 Söndagens agenda började med att fara på 75 års kalas då gulles farfar fyllde år. Sedan bar det o till Våra kära vänner S & K på kaffe, sedan hade hon bakat paj oxå. Nåja denna vecka har börjat med fullt språng , jobb, styrelsemöte, sedan en snabb sväng till mina kära vänner T & J  sedan vart det hem och decka tills min älskling kom hem från bion, som han för övrigt sa att var väldigt bra!
Håller på med planerna för nya salongen för fullt, önskar att det ska bli december att man kan få börja i nya lokalen =). Men nu är det bara 2 månader kvar innan  flytt =D =D =D, sen ska ni få se en stolt, superlycklig Emma !  Nu änns det som vindarna vänder, äntligen blir det lite ljusare tider. Nå ha det bäst tjingeling!!!

Inga kommentarer:


min blivande tatuering =)!!!!

fasters älsklingar =)!!!!

Linda G =)!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Tesa

Linda G

Camilla Jäkälä

Mitt gudbarn William !!!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Fia.S och jag!!!!

Danne S

Linda Lag

Lina Ö och lilla Oliwer

Jag och Anette

Linda, Tobbe och Cicci !!!!

Rossi

Tessi, Madde och Cecci

tessi och Madde

Cecci

Fredrik K

Tomas A

Jag, Tesa och Mathilda

Tesa och jag!!!

Tobbe och Linda G

Mathilda och David

Mathilda och jag!!!

tesa och jag!!!

Jag och Christoffer

mina älskade föräldrar =)!!!!

Tesa

Mathilda!!

Tesa

Linda

Tesa och Camilla

Linda J

Camilla

Carina S

Tomas och Linda Lag

Linda G och jag

Jag och Tesa

Mathilda

Alexandra G min kusse !!!

Jag och Tomas A

Åsa J

Camilla J med lilla Kiara i magen !!

T: Bojnäs

Melle !!!