måndag 31 januari 2011

Det Nya Livet =)!!

Hej!
Det har gått över 1 år sedan sist jag var och skrev på bloggen hmmm.... sånt som händer.
Nu tänkte jag i alla fall göra ett nytt försök.
Nu har jag börjat med ett viktminskningsprogram som heter Xtravagansa, har nu hållit på i 2 veckor och jag måste säga jag e jätte stolt över mig själv att jag klarat mig i hela 2 veckor =).
Jag säger inte att det inte varit tungt, för det har det, och det e det fortfarande.
Det e verkligen ett nytänk man måste få in i huvudet, och en ny livsstil =). här
Men det e nu eller aldrig, och jag tänker inte ge upp. Jag har mina underbara vänner som finns här för mig och peppar.
Det tar ju mycket mera tid nu när man ska träna minst 2 gånger i veckan och helst 3-4 gånger i veckan, äta på ett annat sätt o.s.v.
Men jag håller som alltid Huvudet högst =).
Sedan är det ju inte hela mitt liv, Jag och min älskling håller på funderar på att köpa eller bygga hus, det gäller bara att hitta ett bra hus eller en fin tomt där man skall trivas.
Och det e inte det lättaste vill jag lova.
Känns ju skönt att vi har mycket samma stil vad vi tycker om dock =).
Salongen rullar på som vanligt, och jag måste säga jag ÄLSKAR mitt jobb, skulle aldrig byta jobb =).
Imorgon har jag haft min underbara kollega och vän J här hos mig i 1 år, shit vad tiden går snabbt =), vad skulle jag göra utan henne.
Nå det e bara att inse tiden gåtr fort när man har roligt, och har så många underbara vänner och familj , sambo (älskar er ).
Ja det e svårt att inte bli sentimental när man tänker på er =).
Nu är lunchen slut och dags att börja jobba igen, tjingeling ;)!!!

2 kommentarer:

Matilda sa...

Woho! Vad kul att du börjat blogga igen!
Och du är så himla duktig som orkar ändra om hela ditt liv, jag är grymt imponerad. Kämpa på!
Kram vännen!

Emma sa...

Ja jag e faktiskt lite stolt över mig själv =). Jag kämpar på som aldrig förr.
Och det känns mycket lättare när jag vet att ni mina kära vänner stöttar mig i mitt nya liv =) kram


min blivande tatuering =)!!!!

fasters älsklingar =)!!!!

Linda G =)!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Tesa

Linda G

Camilla Jäkälä

Mitt gudbarn William !!!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Fia.S och jag!!!!

Danne S

Linda Lag

Lina Ö och lilla Oliwer

Jag och Anette

Linda, Tobbe och Cicci !!!!

Rossi

Tessi, Madde och Cecci

tessi och Madde

Cecci

Fredrik K

Tomas A

Jag, Tesa och Mathilda

Tesa och jag!!!

Tobbe och Linda G

Mathilda och David

Mathilda och jag!!!

tesa och jag!!!

Jag och Christoffer

mina älskade föräldrar =)!!!!

Tesa

Mathilda!!

Tesa

Linda

Tesa och Camilla

Linda J

Camilla

Carina S

Tomas och Linda Lag

Linda G och jag

Jag och Tesa

Mathilda

Alexandra G min kusse !!!

Jag och Tomas A

Åsa J

Camilla J med lilla Kiara i magen !!

T: Bojnäs

Melle !!!