tisdag 15 februari 2011

Spänning på hög nivå !!!!

Hallojs igen!
det e ett shå att komma ihåg och skriva ibland, men bättre sent än aldrig =) eller hur?
Ja idag är en väldigt bra dag för min del, Fick reda på att min bror har fått goda besked från sina läkare, inget har ändrat på över ett år så kanske han så småningom får minska på sin medicine =), känns så jäkla skönt, det e roligt att få lite medgång mellan varven ?=D!!!
Och från det enar till det andra, i kväll är det dags för min första vägning och mätning med extravaganza =S spännande och lite nervöst känns det som, men jag är super nöjd redan av det jag gjort. Jag har ju iallafall fått på mig ett par av mina gamla byxor som jag inte har fått på mig på typ 2-3 år och det känns så skönt =).
Så man tycker att det borde visa någonting.Nu har jag ju även lyckats få min kära karl att bli lite tävlingsinriktad ha ha , så kan det gå =).
Sedan har jag fått några av mina kära girlisar attt börja träna, känns jätteroligt att man kan göra det tillsammans, då blir allting roligare, annars känns det som om man aldrig hinner träffa dom, så det blir super duper bra !
Sedan måste jag ju bara säga JAG VAR UTE PÅ ARKEN NYKTER i lördags ända tills det stängde ha ha kan ni förstå??
Men det var jätteroligt, var inte alls så farligt som jag trodde ha ha ha, man fick se och höra en massa roligt som folk höll på med, ganska underhållande faktiskt =).
Ja sånt som händer ibland, och jag bara njuter av livet just nu, allt känns så bra, jag har en helt underbar familj som finns där och peppar mig, mina vänner e helt guld värda, min kära pojkvän älskar jag såååå mycket att det inte är klokt osv, vad skulle jag göra utan er. Allt jag gör, gör jag för er =) kram på er!!!
Nu ska jag sluta skriva för den här gången, annars skulle jag hålla på en hel evighet ha ha tjingeling !!!

Inga kommentarer:


min blivande tatuering =)!!!!

fasters älsklingar =)!!!!

Linda G =)!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Tesa

Linda G

Camilla Jäkälä

Mitt gudbarn William !!!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Fia.S och jag!!!!

Danne S

Linda Lag

Lina Ö och lilla Oliwer

Jag och Anette

Linda, Tobbe och Cicci !!!!

Rossi

Tessi, Madde och Cecci

tessi och Madde

Cecci

Fredrik K

Tomas A

Jag, Tesa och Mathilda

Tesa och jag!!!

Tobbe och Linda G

Mathilda och David

Mathilda och jag!!!

tesa och jag!!!

Jag och Christoffer

mina älskade föräldrar =)!!!!

Tesa

Mathilda!!

Tesa

Linda

Tesa och Camilla

Linda J

Camilla

Carina S

Tomas och Linda Lag

Linda G och jag

Jag och Tesa

Mathilda

Alexandra G min kusse !!!

Jag och Tomas A

Åsa J

Camilla J med lilla Kiara i magen !!

T: Bojnäs

Melle !!!