söndag 6 september 2009

En underlig kväll=)!!!!

Hej igen!
Igår var en dag som mankan undra vart tog vägen....tusan vad snabbt det gick ha ha ha.
Nå igår var jag ledig från jobbet, det var välbehövligt kan jag säga,
Men äve fast jag var ledig så for jag in till stan och shoppade lite roligt smink åt min oT.
Sedan hälsade jag på mi kompis på jobbet, och fastnade som vanligt , typiskt mig =).
Nåja sedan for jag hem och myste lite med C och sedan så hoppade jag i duschen och gjorde mig iordning inför kvällens bravader.
Jag åkte och hämtade upp T, och så for vi till min salong där jag skulle fixa hennes makup, som vart såååååå fint.
Sedan hade vi tänkt att vi skulle bli lite "Salongsberusade" ha ha men så vart inte fallet.
Vi gick till Knorring och åt, mmmmmm vad gott det var!
Men vi hamnade på bartömmning på knorring tills det var dags att lag sig till arken SOM VANLIGT...... när ska man lära sig =)?`
Nåja vi kom till arken glada i hågen med humöret på topp och det e nästan ingen som man känner där Suck vad dåligt med folk det va.
Nåja vi gick till baren för att fortsätta och och träffade på ett par roliga människor som vi satt och snottra med.
Vilka disskusioner man kan ha vill jag lova ha ha ha oj oj.
Nåja kvällen kom till sitt slut och det var dags att börja bege sig hemmåt till gubben min=).
Jag och R och N delade på taxi hem och T vägrade hoppa in i taxin, nä hon skulle gå hon mitt i natte helt själv fyyy vad nervör jag var.
ASEdan ringer hon och säger att det e en man somm går efter henne och det gör en ju inte mindre nervör precis, jag envisas att hon ska med i taxin, men nej hon var tydligen lika envis =).
Nåja vi pratade i telefonen tills hon var hemma , och jag kunde slappna av.
Vi fortsate vårar resa hemmåt och slutade me att N måsta stanna ocg spy 2 gånger på vägen hem.
Jag kom hem gubben sov och jag hoppade i säng och sussa så sköööööönt =).
Tjingeling!!!!!

2 kommentarer:

Tesa sa...

haha ja oj vad roligt vi hade igår! Det var verkligen en toppen kväll. tack vännen! :)

Emma sa...

Ja roligt som tusan hade vi =)....det gör vi om igen =), Tack själv!!!!


min blivande tatuering =)!!!!

fasters älsklingar =)!!!!

Linda G =)!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Tesa

Linda G

Camilla Jäkälä

Mitt gudbarn William !!!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Fia.S och jag!!!!

Danne S

Linda Lag

Lina Ö och lilla Oliwer

Jag och Anette

Linda, Tobbe och Cicci !!!!

Rossi

Tessi, Madde och Cecci

tessi och Madde

Cecci

Fredrik K

Tomas A

Jag, Tesa och Mathilda

Tesa och jag!!!

Tobbe och Linda G

Mathilda och David

Mathilda och jag!!!

tesa och jag!!!

Jag och Christoffer

mina älskade föräldrar =)!!!!

Tesa

Mathilda!!

Tesa

Linda

Tesa och Camilla

Linda J

Camilla

Carina S

Tomas och Linda Lag

Linda G och jag

Jag och Tesa

Mathilda

Alexandra G min kusse !!!

Jag och Tomas A

Åsa J

Camilla J med lilla Kiara i magen !!

T: Bojnäs

Melle !!!