lördag 25 juni 2016

Tiden rusar iväg!

Hej å hå!
 Här har detta helt glömts bort!
 Såg att det var typ flera år sen sist jag skrev här =).
 Det har väl hänt en hel del sen sist kan man säga.
 Jag och min sambo  köpte hus 2012, där vi stormtrivs.
Vi har en ny hund som heter Roffe och är vårat lilla busfrö =), Rasmus lever fortfarande... han blev just hela 14 år gammal.
 Jag jobbar nbu på Studio11 där jag hyr stol och trivs otroligt bra.
 Däremellan var jag anställd och kunde ganska snabbt konstatera att det va inget för mig ;).
 Livet har ändrats ganska mycket på senare år, folk som va nära vänner har glidit ifrån en, vissa skaffat underbara ungar och hinner inte på samma sätt umgås som tidigare, vilket man självklart förstår.
 Vissa har flyttat bort från ön, och själv har man också fullt upp.
 Det e så konstigt hur snabbt allt kan ändra!
 Men ändå måste jag nog säga att det är till det bättre =).
 

Inga kommentarer:


min blivande tatuering =)!!!!

fasters älsklingar =)!!!!

Linda G =)!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Tesa

Linda G

Camilla Jäkälä

Mitt gudbarn William !!!!

T. Bojnäs

Kristina H och jag!!!

Fia.S och jag!!!!

Danne S

Linda Lag

Lina Ö och lilla Oliwer

Jag och Anette

Linda, Tobbe och Cicci !!!!

Rossi

Tessi, Madde och Cecci

tessi och Madde

Cecci

Fredrik K

Tomas A

Jag, Tesa och Mathilda

Tesa och jag!!!

Tobbe och Linda G

Mathilda och David

Mathilda och jag!!!

tesa och jag!!!

Jag och Christoffer

mina älskade föräldrar =)!!!!

Tesa

Mathilda!!

Tesa

Linda

Tesa och Camilla

Linda J

Camilla

Carina S

Tomas och Linda Lag

Linda G och jag

Jag och Tesa

Mathilda

Alexandra G min kusse !!!

Jag och Tomas A

Åsa J

Camilla J med lilla Kiara i magen !!

T: Bojnäs

Melle !!!